Kaip pirkti?

UAB „Ecodumas” platinamą produkciją galima įsigyti:
1. Užsakant prekes UAB „Ecodumas” internetinėje parduotuvėje;
2. Ecodumas ir Ecodumas partnerių mažmeninės prekybos tinkluose;
3. Užsakant prekes internetinio pokalbio su Ecodumas konsultantu metu, Ecodumas pagalbos telefonu +370 638 08 185, pagalbos el. paštu pagalba@ecodumas.lt.

Kaip pirkti internetu?
Trumpai:
1. Prisijunkite [užsiregistruokite];
2. Išsirinkite prekę;
3. Įsidėkite norimą prekių kiekį į krepšelį ir spauskite mygtuką „Užsakyti";
4. Patikslinkite pristatymo adresus;
5. Pasirinkite pristatymo bei mokėjimo būdą;
6. Pasirinkite pristatymo metodą;
7. Patvirtinkite užsakymą.

Skaitykite toliau ir susipažinkite su pirkimo procedūra išsamiau.
 
1. Registracija

Norint įsigyti UAB „Ecodumas” platinamą produkciją internetinėje parduotuvėje, registracijos procedūra nėra būtina, tačiau tik registruoti vartotojai gali:
- sekti užsakymų vykdymo būklę ir peržiūrėti įsigytų prekių istoriją;
- gauti informaciją apie vykdomus išpardavimus, nuolaidas ir naujas prekes;
- kaupti BONUS taškus ir paversti juos į nuolaidas ateities pirkiniams.


2. Prekių išsirinkimas

Prekės yra suskirstytos pagal kategorijas. Prekių sąraše išsirinkite Jums patikusią prekę, paspauskite  spraktelkite ant patikusios prekės laukelio) ir atrasite išsamų prekės aprašymą, galėsite pasirinkti tinkamus prekės parametrus (modelį, spalvą, kiekį, stiprumą ir pan.). Laukelyje "Kiekis" nurodykite norimą vienetų skaičių, o tada spustelkite "Į krepšelį".

Nepamirškite patikrinti, ar pasirinkote tinkamus prekės parametrus, jei tokie yra.

3. Į krepšelį

Visos perkamos prekės nukeliaus į Krepšelį. Spustelėję mygtuką "Krepšelis", susipažinsite su turiniu bei galėsite koreguoti prekių kiekį.

4. Pristatymo ir Mokėtojo adresai

Sekančiame etape užklausime, ar pirkinys ir sąskaita bus pristatomi registracijos formoje nurodytu adresu. Jei pristatymo ir mokėtojo adresai sutampa, pažymėkite šį teiginį varnele ir spauskite "Toliau".

5.Pasirinkite vieną iš galimų Jūsų įsigytų prekių pristatymo būdų:

Prekių atsiėmimas Kaune: nemokamai per 1-3 darbo dienas atsiimkite įsigytas prekes iš Ecodumas biuro Kaune, Savanorių pr. 66. Prieš atvykstant, paskambinkite Ecodumas pagalbos telefonu +370 638 08 185!
Prekių atsiėmimas Vilniuje: nemokamai per 1-7 darbo dienas atsiimkite įsigytas prekes Ecodumas parduotuvėje Vilniuje, Ladygos g. 5.
Prekių pristatymas Lietuvos paštu: Jūsų įsigytos prekės, Lietuvos teritorijoje, Jums bus nemokamai* atsiųstos Lietuvos paštu per 1-3 darbo dienas nuo jų užsakymo dienos (* yra papildomų sąlygų).
Prekių atsiėmimas „Omniva” paštomatuose: per 1-2 darbo dienas nuo užsakymo nemokamai** atsiimkite savo prekes iš Jums patogioje vietoje esančio „Omniva” paštomato (** yra papildomų sąlygų).
Prekių pristatymas „Omniva” kurjeriu: Jūsų užsakytas prekes per 1-2 darbo dienas nuo jų užsakymo Jums pristatys „Omniva” kurjeris (paslauga mokama).
Prekių pristatymas autobusų siunta: jei prekių užsakymą atliksite darbo dieną iki 15.00 val., prekės Jums bus pristatytos tą pačią dieną*** (paslauga mokama).
Prekių siuntimas į užsienį: prekės į užsienį bus pristatytos per 2-6 darbo dienas nuo jų užsakymo. Pristatymo terminas priklauso nuo to, į kurią šalį pristatomos prekės (paslauga mokama).
*PASTABA: nemokamas siuntimas Lietuvos paštu negalioja prekėms, esančioms „Pasidaryk pats” kategorijoje (pvz. bazėms, aromatams, vieloms, vatai ir pan.) ir kaitinimo galvutėms, jei užsakymo suma neviršija 14.5€.
**PASTABA: nemokamas atsiėmimas „Omniva” paštomatuose negalioja jei užsakymo suma neviršija 14.5€.
***PASTABA: siuntos autobusais išsiunčiamos ir pristatomos tą pačią dieną, jei į Jūsų pasirinktą miestą vyksta siuntas vežantis autobusas, kitais atvejais siunta Jus pasiekia tik kitą dieną, priklausomai nuo autobusų maršrutų grafiko.
Užsakymai atlikti iki 12.00 valandos darbo dienomis išsiunčiami tą pačią dieną, atlikus užsakymą vėliau, jis bus išsiųstas tik kitą darbo dieną (negalioja autobusų siuntoms ir atsiimant prekes iš parduotuvės).
Užsakymas atliktu skaitomas gavus apmokėjimą, jei nepasirinktas atsiskaitymo grynais apmokėjimo būdas.
Neatsiėmus užsakymo iš parduotuvės per 14 kalendorinių dienų nuo jo paruošimo, užsakymas atšaukiamas.Nurodžius klaidingą pristatymo adresą, pakartotino siuntimo išlaidas padengia klientas.
Prekių pristatymo metu pirkėjas privalo kartu su mūsų įgaliotu atstovu patikrinti siunta pristatytų prekių būklę.
Pirkėjui pasirašius kurjerio ar pašto skyriaus darbuotojo pateiktame dokumente, patvirtinančiame pristatymą, yra laikoma, kad siuntoje esantys daiktai yra tvarkingi, o siunta yra perduota nepažeidžiant sutarties sąlygų.


6. Pasirinkite vieną iš galimų atsiskaitymo už prekes būdų:

Atsiskaitymas grynaisiais pinigais prekių atsiėmimo metu: pasinaudoti šiuo atsiskaitymo būdu galima tik atsiimant prekes Ecodumas parduotuvėse Vilniuje arba Kaune, Lietuvos pašte ir tuomet, kai prekes Jums pristato „Omniva” kurjeris. Atsiskaitant Lietuvos Pašte taikomas 2.9€ komisinis mokestis už pinigų perlaidą. Atsiskaitant kurjeriui išperkamąjį mokestį duoti be grąžos.
Atsiskaitymas kortele arba naudojantis „PayPal” sistema: pasinaudoti šiuo atsiskaitymo būdu galima nepriklausomai nuo pasirinkto prekių pristatymo metodo.
Atsiskaitymas naudojantis „PaySera” sistema (laikinai neveikia): pasinaudoti šiuo atsiskaitymo būdu galima nepriklausomai nuo pasirinkto prekių pristatymo metodo.
Atsiskaitymas „Sving” lizingu (atliekamas per „PaySera” sistemą) (laikinai neveikia): pasinaudoti šiuo atsiskaitymo būdu galima nepriklausomai nuo pasirinkto prekių pristatymo metodo.
Atsiskaitymas bankiniu pavedimu į Ecodumas sąskaitą: pasinaudoti šiuo atsiskaitymo būdu galima nepriklausomai nuo pasirinkto prekių pristatymo metodo.

7. Užsakymo patvirtinimas

Užsakymas patvirtinamas paskutiniame užsakymo pateikimo etape. Jūs privalote įsitikinti, jog pateikti kontaktiniai duomenys yra atnaujinti ir teisingi, pasirinktos prekės atitinka Jūsų pageidavimus. Jūs dar turite galimybę pataisyti klaidingus duomenis prieš patvirtindami užsakymą.

Elektroninės cigaretės ir jų priedai parduodami tik asmenims sulaukusiems 18 metų!

Įsigydami prekes internetu ir sutikdami su taisyklėmis, patvirtinate, kad paskyroje nurodyta informacija yra teisinga.
Už melagingą informaciją pateiktą paskyroje atsako klientas įstatymų numatyta tvarka.
Nurodžius klaidingą pristatymo adresą, siuntimo išlaidas padengia klientas.
Jei pastebėjote užsakymo klaidas po patvirtinimo, kuo skubiau informuokite mus telefonu ar elektroniniu paštu!